torsdag 23 juni 2011

cypen, ayia napa

ärligt talat. fy i helvete va dåligt jag körde med mamma idag haha! och ärligt talat så var jag inte alls van vid den bilen igen så blev hel fel. åkte ialla fall och tog ut pengar och hem till jowiies mamma och lämnade dom! :D (jowiie var ju så snäll och pejja för mej så när jag var i halmstad helt pengarlös ;) tacktack

så mindre än 3 papp betala vi för den fina bilden en vecka i slutet av sommaren :D känns ganska värt! tyckte jag kunde slänga upp bilder på alla oss brudar ni träffar i där också ;)

ska steka som en flintastek

jowiie :D

rebecka :D

Padde :D

Joss :D

Janni ;)


Janni igen ;) tycke det var fint med 2 bilder från en affär i tyskland! sådanna mega öl kunde man köpa inne på ica. måste inhandlas nästa gång jag är där. ialla fall den största haha. har aldrig druckit en innan så, får hoppas att det finns där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar