tisdag 13 september 2011

blev tydligen ingen sovmorgon idag heller haha


"ring ring"
vaknar upp och tänker vem i helvete ringer såhär tidigt när jag har sovmorgon
"skyddat nr.. jaha HALLÅÅÅEÅÅ"
"Ja hejsan jag ringer från befaerblkcx och jag undrar om du har tid att komma på intervju hos oss i morgon?"
"öööh va aha, eeh aja jo men självklart"


så inled min morgon. jag var allt annat än klarvaken när det ringde. jag frågade inte ens vart hon ringde ifrån men jag antar att jag ska på säljarjobb i morgon i borås halv 11. haha jävla fan. kunde hon inte tänka sej ringa lite senare när jag var klar i hövvet!?

men aja.. sen har jag fått ett annat mail där jag fått en plats i en arrangemangsutbildning. tror det kommer bli jävligt kul faktiskt. eller aa.. jag vill lära mej allt om hur det är med arrangemang så jo ja det kommer bli kul. startar också i morgo :) yeey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar