lördag 24 september 2011

spelkväll hos katie



Tjaaaaafan!
eller hejdå kanske jag ska säga. har inte sådär hejdlöst mycket tid till den här saken att skriva här men blir så fort jag kan höhö. var hos padde i går med jowiie. skulle se nya pirates filmen men den har inte kommit ut än så blev hur många lingon finns det i världen i stället! braaaa film! älskar den korta bruden!

idag ialla fall stack jag och nicklas till gymmet, sen hem och stress stress in i duchen och hej och hå in till gbg och in på liseberg BARA för att åka den nya grejen! men när vi väl är där så är den sönder (precis som förra gången) så jävla illa!
vi har ju hoppat fallskärm så måååååste se hur det är att åka den! borde ju vara en baggis men ändå inte!

sen iallaf fall stack han vidare och jag stack till stan och mötte jerry.. vidare hem till katie där det blev en go spelkväll med dricka och godis! (a) ett gött gäng! ball fan. får göras om! som vanligt när vi ska hem så fuckar tåget upp sej och vi hinner precis med en ersättningsbuss hem höhö.

snipp snapp snut så var sagan slut!



(bara för att jag är sämst och inte orkar ta några bilder får ni en bild på tröjan jag köpte och hade på mej idag och en gammal bild på mej och katie! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar