måndag 12 september 2011

hård dag

tror det vart den sämsta dagen på länge.. inte för att klaga eller så men..

1. vaknar upp och är inte alls morgonpigg
2. vart kaos på jobbet, jag och gazh var själva i hela köket nästan hela dagen. en vanlig dag kan vi vara typ 5 pers. KUL. inte alls. jobba från 12 - 9 och runt 7 så blev jag nästan helt själv i köket så grillen och skit måsgte stängas så jag fick sköta all produktion..
3. det blev bråk på jobbet
4. tror inte det var någon som var speciellt glad där idag.
5. det ÖSregnade på vägen hem. jag sprang utan paraply. mina skor hade var sin sjö i sej!
6. en äckligt full jävla kines kom fram till mej när jag väntade på tåget.. "du jag lerum". var typ det ända han sa mer än att han stöna som en jävla häst! han stank äckligt och kom lite för nära. var tvungen att backa bak så han inte skulle stå 10 cm från mej. trodde seriöst han skulle våldta mej eller nåt haha. satt med mobilen i ett gärn gräpp. men allt han ville var ju att bli avslängd i lerum..

sjuk dag ialla fall.
min choklad får mej på bättre humör.



bild från 2008. en kompis som påminde men om den haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar