onsdag 28 september 2011

walk on water or drown


SKulle som sagt på arbetsintervju idag för 118 700. verkar som ett ganska ball jobb och det stod att man bör kunna de grundläggande grejerna för geografi och jag tänkte att jamen det är jag ju ganska bra på. men fan det gick åt helvete haha.
min första grupp intervju och träffa en as go tjej där som jag satt och snacka en del med men själva intervjun efter en massa frågor och blablabla så kom det ett litet prov typ. först skulle man försöka stava rätt på en massa ord de sa och jag har har alltid haft svårt för att stava och sen kom det massa geografi för en fråga var "skriv 2 post nr för stockholm" ööööh... inte en jävla aning. tror seriöst inte jag hade mer än typ 3 rätt av 15 haha. sjukt svårt. så neeeeej jag kommer inte få det jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar