lördag 10 september 2011

tack och hej

Jävla västtrafik fittor som aldrig kan komma fram med något jävla bra!
släkten kom hit idag och firade mej, fick en fin skrivbordsstol då den andra pajjat! tackar som fan för det. drog sedan till anton på kvällen och hade det jävligt trevligt där med gott folk. sen vid 2 tänkte vi att jamen nu pallrar vi oss hem så vi kan ta tåget och är hemma vid 3. "gött då får jag ändå sova några timmar då jag jobbar i morgon" tänkte jag. så jag johanna jenny och jerry tar en promenad till sävenäs. öde jävla station och efter 45 minuter tröttnar vi på att vänta på tåg helvetet! jenny lyckas få tag i en polare med internet och vi får reda på att det går en buss i stället. får väcka en jävla snubbe på station som sov som en stock. (tacka mej annars hade du fått sitta där till i morgon!) går på den överfulla jävla bussen och åker en station i partille. där hittar vi någon jävla snubbe som däckat i diket "ska han verkligen ligga där?" fick upp honom med och efter en jävla väntan gick tåget.

jävla skön hemfärd! verkligen! hade jag kunnat hade jag pissat på hela västtrafiks personal som är så sjukt äckligt jävla bra på att informera!!! hur jävla svårt hade det varit att ropa upp i dom jävla högtalarna att det går en buss i stället!

jävla idioter, hela jävla bunten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar