söndag 23 december 2012

Ball snubbe på teknikmagasinet

Stack till allum med en jobbarkompis efter jobbet idag. Köpte äntligen min sista julklapp!

moa skulle ha en julklapp till sina kusiner och stack till teknikmagasinet och visade snubben bakom disken ett ölglas. men tydligen var den slut så hon bad honom att bara ta fram någonting han kunde rekommendera.. efter 4 min kommer han tillbaka och slänger upp en studsande tutte på disken. "lite erotik kanske?" och världens nöjdaste smile!.. jag och moa tittar på varan och gick därifrån. tyckte han att det skulle bara ball så vet jag inte riktigt vad han rökt för något..  haha.


Julafton i morgon iallafall! naaajs. känns som midsommar men aja.. nu är det dags för mitt godis jag köpte igår som för övrigt smakar gammalt och är hårt som sten.. till det blir det julkalendern. yeeeey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar