måndag 10 december 2012

lite lätta samtal om läkare?

SJuukt va fort dagarna går!
Hinner inte med någonting. fast ändå ganska mycket. men ingenting av det jag borde göra. som att plugga hehe..

Aja.. stängnings helgen är slut för den här månaden och mina händer ser ut som faaan. högerhanden är värre än värst nästan. kliar ballen av mej och spricker och svullnar och är röd som en tomat. vänsterhanden råkade jag hälla 186° varm olja på. Jätte skönt. men det ser bättre ut iallafall. tror jag tappat känseln i mina händer haha. I morgon ska jag till läkaren iallafall..

på tal om läkare så var jag idag hos tandläkaren i alingsås för sista gången i mitt liv "förhoppningsvis". Min tandläkare gick i pension efter hon var klar med mej haha. jag är nöjd. hade kunnat vara klar för ca typ 7 år sen bara.. men aja.

På tal om läkare igen så fick jag världens stört näsblödning i bilen på väg till alingsås efter stängningen i natt men som tur var var jag nästan i floda och kunde rulla in till statoil som har nattöppet. så kl 4 i morse springer en luffare in helt blodig i fejjan och skriker efter papper... det var jag..! sorry om jag skrämde dej där bakom kassan. pinsamt. ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar