söndag 30 december 2012

Lördag!

Igååååååååårr.... eeeh...  jo jag jobbade ju natt i fredags så jag gick upp vid typ 3 haha, stack in till stan och gick ut och käka med katie sen drog vi till partille på förkrök hos min gamla jobbarkompis som sticker till australien om några dagar. gött med folk där men sen stack de visare till valand men vi valde att dra in på excet hehe..

Vad är det som är så bra med excet?
Jo mina damer och herrar.. av alla de gånger jag och katie hängt där så har vi alltid haft sjukt ball. excet levererar alltid och det är alltid mycket folk. och man träffar alltid folk man känner.. eller nytt annat ball folk :)

Igår träffade vi 2 brudar i kön som var as balla. lite äldre men blev at vi dansade och tog en himla massa tequila med dom haha. tydligen tyckte dom jag var lik en tjej som heter jannika.. hur stor är den chansen? haha.. aja, träffade en jätte gammal klasskompis där också. så vi hängde lite med dom och sen fick vi för oss att vi skulle hänga med några andra på efterfest men i sista minuten ångrade vi oss och slängde in oss i en taxi och åkte och käka på kebab grillen. sen kom vi hem till katie vid 6 tiden. sten däckade.

ska strax till alingsås på filmkväll.
Degardag.. jatack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar