onsdag 26 december 2012

Som sagt. Det spontana blir ju nästan alltid bäst!

Dagen efter Julafton 2012 har Janni planerat som så att hon bjuder med lillebror på bio och sen drar hem för att spendera en lugn kväll i sängen framför tvn med datorn i knät eftersom att hon ska jobba dagen efter. Funkar bra till en början men när timmarna långsamt springer iväg märker hon att helvete vad tråkigt hon har...

Satt där och tyckte typ synd om mej själv. fattades bara en burk glass och lite tårar så hade det varigt den ultimata självdestruktiv-kvällen. Alla andra skulle ut och där satt jag all alone. Så när det plingar till i mobilen och katie undrar om man ska med ut så tog det inte många sekunder innan man flög upp ur sängen och bytte om, kletade på lite smink och plattade till fågel barret på hövvet, sprang till tåget och hamnade på sticky. kom dit lite efter 12 och var kvar tills det stängde vid 4. Sjukt värt även om jag velat dö denna dag.. träffade en massa gamla polare från alingsås och en sjukt gamal snubbe som jag träffade första gången på arvika för 3 årsedan, affroman nr 1. sjukt ball!
hamnade på Bk vid järntorget och jag hade lyckats få med mej jerrys mössa och en hamburgare jag fick av någon annan.. lämnade tillbaka mössan och käka upp. hittade en sjukt liten tomteluva jag tyckte var ball och i all denna hysteri har jag någon gång vid något tillfälle tappat bort min egen mössa. Karma? Här med lovar jag att jag aldrig mer ska stjäla någon annans huvud bordnad. Amen
Kom i vilket fall som helst hem till katie och däckade. vaknade vid halv 10 och stack till jobbet. kom försent för jag missade bussen för att jag inte hittade läge C och för att alla pekade åt fel håll.  kuk c..

slutsats: en jävligt ball kväll!

Sjuka bilder men bjuder på dom (Y)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar