söndag 23 december 2012

jobbig morgon..

Hade öppning på jobbet idag. Så det är jag och en till som ska ses utanför en viss tid och gå in tillsammans. Vi båda är sjukt rädda för att vara själva i restaurangen och får typ alltid panik och tror att det spökar på stängningar. men idag då visste jag att hon hade vart ute dagen innan. men jag åker dit trött som ett as och ska typ skrämma henne så jag hoppar fram från kanten och skriker... men där står ingen.. (tur att det var kolsvart ute och helt öde) Pinsamt. jag kan inte ringa henne för jag har inte numret. men vet att det finns där inne.. så efter en stund av väntan vågar jag slutligen låsa upp själv.. hade panik och låste in mej på kontoret och ringde henne 1000 ggr haha. efter 5 min svarar hon och hennes mamma lovar köra ner henne.. jag känner mej lite mer trygg och tänker att jag kanske kan börja med inventeringen så länge.. men tro fan att typ allt har rasat i kylen... Hur kan det rasa? varje stängning kollar vi alltid kylen och torkar rent golvet.. (matsäkerhet och blablabla) men nu låg det utspilld sås och en massa kartongen som omöjligt kan ha rasat då de borde ha fastnat i "gallret" ovanför.. finns bara en förklaring....... det spökar!! hahaha. fan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar