onsdag 16 januari 2013

Fest eller?

När jag ändå är vaken kan jag ju passa på att lägga upp lite bilder från festen i fredags. var på middag med kusiner och farmor och hennes syrra och sen blev det musikal. hurraaay. aja. sen blev det att möta upp katie och dra med henne och kusin till hönö. maskerad med temat crime. så det sprang runt självmordsbombare, talibaner, HA snubbar, skurkar, whalla habibi och allt vad det nu var. ball faktiskt. käre kim var dj så vi stod och stöttade honom en del på scen haha.. efterfest hos john och sofia och senare däckade vi hos kim. morgonen efter ska jag gå och pissa så kommer hans mamma fram och lägger handen på min axel "mår du bättre nu" då har katie vart uppe och spytt flera ggr och så kommer hon när jag går dit och tror att det är jag haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar