onsdag 9 januari 2013

Knepiga dagar, fina föremål..

Hej hopp gummi snopp jag tänkte bara passa på att komma in och gnälla lite här i mitt personliga lilla panik rum hehe.

Nu då va när jag jobbat natt då va då har ju jag änna vant mej vid att gå och lägga mej en så sådär typ kl 6 7 på morgonen då va och nu i morgon då va ska jag böööörja jobba kl 6 på morgonen då va.
käft janni.

Jo det var väl det jag tänkte meddela världen om. så släng iväg en tår för mej i morgon bitti.
Suger att vända fram och tillbaka på dygnen jatack. vaaaar är klockan med inbyggd sol utan dygnsrytm ha?


Ps
Jag äger nu världens snyggaste kepa. ja, jag ser retarded ut och allt vad ni nu vill kalla det. tror den kommer sitta på hyllan bakom mej resten av mitt fina liv så kan jag iallafall pussa den gonatt varje kväll (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar