onsdag 16 januari 2013

Hallå? är det någon där? näääe - jönsonligan

sista stängningen för den här veckan!! är helt slut i kroppen och hela hövvet typ haha. rethosta hon en apa och stinker nog som en blöt häst. Idag har jag blivit hotad av en gäst. han skulle tydligen döda mej för att han fick vänta på sin tasty i en kvart. suck. vad är det för fel på människor!? nu har han mitt namn och hade jag hetat johanna svensson hade det vart okej. men nu har han inte så många janni att välja mellan. haha. så kära vänner.. hör ni inte av mej så beror det på en big tasty. fett!!

sen vet jag inte om det är just jobb nätterna som gör oss knäppa i hövvet eller om vi bara är lite knäppa vi som jobbar där. alla sprang runt som idioter idag. as garvat åt ingenting. velat gråta av ingenting haha. efter vi larmat och skulle åka så fick jag och paulina (som jag skulle köra hem) för oss att se om bilen var öppen som stått där i flera dagar nu. det var den inte. så vi tänkte se om den var larmad. det verkade den inte vara. sen kom vi på att chefen kanske skulle se oss i kameran när han kom på morgonen. så vi stack därifrån och försökte bygga en snö lyckta istället. utan framgång. nu sitter jag här och förstår inte varför ingen annan är vaken? varför jag inte har någon att prata med? klockan är ju ändå 5 i 5 på morgonen en torsdag. när går alla andra upp till jobbet egentligen? slöa jävlar. måste skaffa mej en natt polare! emil svek mej ju och jobbar bara dag denna veckan. miffo. vad ska jag ta mej till? sängen lockar inte. en fet middag lockar däremot. stuvade mackaroner med massa grillkrydda! fina grejer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar