måndag 28 januari 2013

Tråkig dag! Fin helg! :D

Den här dagen började bra men gick bara utför!
vi sålde sjukt dåligt på jobbet och jag stod själv nästan hela dagen i köket. men det var nog bäst så för då kunde jag vara grinig ifred och hitta på en massa fula. egentligen hade jag lika gärna kunnat hoppa över den här dagen.

på tal om att hoppa över dagar så borde jag nästan sätta mej och göra en nedräkningslista till maj. vi gjorde alltid en sån när vi var små och väntade på att farsan baloo skulle komma hem från usa. klippte ut rutor och skrev hur många dagar han skulle vara borta och så tejpade vi och satte upp på dörren i köket sen klippte vi bort en lapp varje morgon. det var kul. fast ibland kunde det bli väldigt många dagar. typ som det är nu. men jag ska nog bannemej ta och göra det. kan bli fett. alltid kul att klippa lite hehe.

på tal om något annat som inte låter så deppigt så har jag iallafall haft en sjukt bra helg!
stack ut med katie, jowiie och hennes jobbarkompis i fredags. sen kom sebbe och hans kompis. sjukt ball. tog sista tåget till alingsås och på morgonen bar det av till varberg för världens bästa spa och hotell med en redig snygging! ;D haha. sjukt gött! söndagen blev deg och en tripp till ikea. jag fick med mej en ny kudde hem hehe. ska inviga den idag! sjukt spännande!

nu blev jag nog på lite bättre humör. borde skriva oftare. känns ju som att lätta på trycket inför hela världen. fast jag inte säger något till någon. bara någon som råkar trilla in och inte alls intresserar sej hehe. men i min värld är jag drottning silvia. eller typ kanske kissie. aa. så får det bli. lätt kissie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar