lördag 5 juli 2014

dålig stämning i lilla mig..

Jag tror nog fan att det är något fel på mig. Om man nu kan ha ett sådant fel.. Sällskapssjuka!? Kan det vara ett allvarligt problem hos någon!? haha... Nu har jag inte sovit hemma på 2 dagar och så fort jag kommer in i mitt rum så känner jag typ ångest över att vara ensam. Känner mig typ sämst i hela vida världen och tror att alla andras liv är så jävla mycket ballare och här sitter jag och får inte ett piss ut av "minnesboken" man har där i gungstolen om 60 år! Är jag ensam om att känna såhär? Känslan i bröstet typ... är det normalt? Vette fan.. ända jag vet är att jag inte klarar av att vara hemma... vill ut och göra saker. Vill vara omringad av vänner. Jag vet att jag inte är ensam, jag har ju massvis med vänner över hela världen och egentligen hade jag kunnat åka till vilket land jag vill och veta att jag har någon jag kan hälsa på där.. lite så.. nästan.. men här. När man väl är själv. Då känna allt fan piss. Vet inte vad jag ska göra för att få det att försvinna. Hjälp någon som vet? hehe... åååh. Jag borde flytta hemifrån in till stan och skaffa både inneboende och 100 katter så kommer jag aldrig att bli ensam igen! Se där ja... där löste jag ju felet själv! KANON. SUCK. kissapa. VAD SKA JAG TA MIG TILL!???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar