söndag 6 juli 2014

Ma days!

Men tanke på mitt förra halvdeppinlägg så får jag väl berätta vad jag gjort när jag inte vart ensam..

Måndag - SOV som en björn efter Bråvalla
Tisdag - IKEA och köpte ny säng (hehe)
Onsdag - Drog in till gbg med lillebror för att kolla på när kusin spelade handboll i Partille cup
Torsdag - Käkade lunch med Katie i stan. Lasagne på CONDECO... LYCKLIG!! Drog sedan till Borås för att träffa det gamla Alanya gänget haha. Emil kom och hämtade upp mig. Träffade en av hans kompisar och drog på Golv-hockey eller va fan det nu heter. Hockey fast med inlines. 2 NHL spelare var där så vi var nöjda. Det är förresten SM veckan i konstiga sporter i Borås nu.. Sen kollade vi på någon form av cross.. Stack hem till Emil och bestämde att det skulle bli fest. Både Crippa och Hans/Frans/Gäseby och några andra folk kom dit. Jag och typ 10 killar. KUL. Faktiskt sjukt rolig kväll! Spelade Mario Party (jag kom 2a hehe) och sen stack vi ut på en av Borås fina uteställen haha.
Fredag - Drog till Alingsås där John kom och hämtade upp mig.. Sen drog vi ut till hans nya hus/stuga han har köpt. Sjukt mysig. Vi sköt lite pistol som han skaffat licens för haha. Drack bärs och snackade skit typ.
Lördag - Ja nu har halva lördagen gått. Sol i morse så vi satt ute på altan och käkade frulle. Kom hem en stund sedan och nu är solen borta och glädjen också haha... Fan händer ikväll typ? Får fan ta tag och göra något ball... Mitt liv har ju änna blivit så spontant det kan bli....




 Tydligen hade han ett hajbett han ville visa... fint!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar