onsdag 30 juli 2014

Day by day!

Tjenis kära dagboken. Här kommer en till day by day info sen sist..

14 Juli - Jorå, jag drog allt till Halmstad, stannade till torsdag morgon, Hängde med kusiner, fiskade krabbor, spelade kort och hade det trevligt
17 Juli - Drog till Varberg för att Luncha med Julle och Carro från Boston. Galet trevligt att träffa dom igen och se var som hänt sen vi alla flyttade tillbaka till Swe igen! :D sen drog jag hem och packade om väskan
18 Juli - stack till Allum där Martin hämtade mig. Drog till Varberg igen där världens bästa event och väder höll hus, Hallifornia. En blandning mellan halland och california ;D Massa vattensportertävlingar, skateborad, longboard, bärs och fest och Lars vinterdäck var där också och spelade
19 Juli - Tobbe kom också till Varberg. degade på livet, Fästningen, folk, stor Efterfest på fästningen, efterfest med alla utländska tävlingsdeltagare haha, snodde en gummibåt, sprang in på varbergs pool och åkte båt, galen kväll, galet roligt
20 Juli - sol och bad hela dagen sen hem
21 Juli - Drog till Kalvsund i 3 dagar, fiskade krabbor och fisk och solade och badade och åkte båt
23 Juli - Hem snabbt sen ut med Katie, David och Alex
24 - Askimsbadet med Katie
25 - Ett skate event i Slottis, bärs och sen ut med Katie och Martin
26 - Liseberg med lillebror, kvällen blev det film maraton hos Jörgen med alla final destination filmerna och sprit på det haha. sjukt kul
27 Juli - Har ju haft översvämning i floda ink våran radhuslänga. Hela källaren + alla förråd har stått i vatten så hjälpte mamma att tömma det mesta där nere. brandmän och gubbar överallt.
28 - hjälpte till att ta bort golven där nere som allt är förstört, sen drog jag på en massa ärrenden hos posten och i stan, fixade klart min solglajjor tavla! ;D
29 Juli - Träffade Lukas i stan, (äääntligen är vi i sverige samtidigt haha) bärs och gött i solen, Sen drog han hem och jag drog iväg på kvällsdopp med Fredrik i Aspen. (fan va jag inte har några tjejpolare haha, borde kanske skaffa fler... heheh)

Så idag då blir det en rolig kväll tror jag, mamma är på väg till gbg för att hämta mormor som ska hjälpa till med kaoset med översvämningen, men ikväll blir det spelning och utgång och färgen Grön!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar