måndag 14 juli 2014

Yäääh!! Kommer troligtvis bli zombie!!

Torsdag - Satte äntligen upp min vita planka på väggen... kommer visa er när allt är 99% klart hehe.. sen blev det 80 kalas i frölunda. trevligt trevligt
Fredag - Stack till Lygnared och adade, åkte trampebåt och grejer sen på kvällen drog jag in till stan och träffade en del vänner + deras vänner på något ställe på järntorget. Vidare till kingshead där det var ännu mer folk sendan vidare till the dock. Sjukt nice ställe och träffade Jerry och Oskar där. Sjukt länge sen jag såg dom men de är 2 trevliga prickar det. Hade så kul så vi bestämde att jag skulle skita i mitt tåg hem och dra på efterfest i stället. Så jag och 5 grabbar stack iväg. Somnade la på golvet vid 8 kanske haha. Vaknade vid 2 där alla fick panik.. "Helvete vi måste hinna till systemet!!!"
Lördag - Well.. efter systemet stack jag och Oskar till tåget. Bakfyllan från helvetet hade jag trodde jag. Kom hem vid 4. Skulle egentligen ha vart på skansen kronan vid 5 men kom inte dit för ens vid 7 tror jag. Vi blev iallafall ett gäng som grillade körv och bröd och drack lite gött. Jag mådde fortfarande piss men tänkte att jag får la dricka lite mer bara.. Drog sedan vidare till Kings head igen. Slutade med att jag tog sista tåget hem.
Söndag - Vaknade upp och mådde piss. Stack med morsan till lerum och köpte hårfärg till henne. Fick lock för örat. Färgade hår. Gick och la mig i sängen för att vila. Somnade. Vaknade och tänkte att jag måste gå upp och ta av mig min tröja för det var panikvarmt och jag svettades som en gris. Det jobbig var bara att min kropp inte lyssnade på min hjärnas signaler.. WTF!? där låg jag.. Klarvarken och får inte ens upp ögonen. Fick panik. Ville skrika på mamma men fick inte ens upp munnen och inget ljud kom heller.. kunde inte röra mig. Trodde jag skulle dö av värmen. Svetten rinner. Okey, this is it... Undra om det funkar om jag slappnar av då!?.. försöker lugna mig själv och i en panikryckning får jag upp benen. Inser att det nog inte är bakfyllan som är problemet. Tar tempen och ja.. jag har feber. 38.9. Skönt. Inte vart det minsta sjuk på 2,5 år.
Måndag - degat hela dagen. Mamma stack med MCn till Halmstad och jag lovade att komma när jag blivit friskare. Det rann blod från mitt öra innan men febern är borta.. men vågar inte ligga här helt ensam så drar nog till halmstad om någon timma hehe. Hoppas jag överlever. Ont gör det iallafall men är lite lagom uttråkad av att vara hemma andra dagen i rad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar