söndag 27 november 2011

6 rätt ointressanta förklaringar och en bobb bil


1. Det är STORM ute! men det antar jag att alla redan visste. var seriöst jobbigt att gå från jobbet till bussen!
2. gillar inte tågvärdar
3. fäst igår. först hos padde med fint folk sen vidare till stan
4. jobbade igår med. löning och alla verkade vilja spendera hela sin spargris på donken! länge sen det var så mycket att göra. vi brukar vara 3 i köket men nu var vi7! jag svettades på ställen jag inte trodde var möjligt!
5. nu får jag väl ta och städa mitt rum då.
6. när jag blir stor ska jag uppfinna ett piller som gör att man har sjukt roligt fast det inte är det egentligen.. och så ska det koppla bort tiden så 5 timmar känns som en typ! alltså inget knark eller så bara ett fint litet piller ni vet.. som man kan ta på jobbet eller när man ska städa/diska och allt de där lame!
7. hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar