fredag 18 november 2011

jobbat på liseberg

har jobbat 2 dagar nu på liseberg. har hjälpt till att inreda en bod med en massa dekorationer och satt upp gluggen som ska säljas mm. jävligt kul faktiskt. kan hända att det ringer någon er gång i december om de behöver hjälp att sälja. hoppas det (a) igår när vi var klara stack jag på möte. blir antagligen ett arrangemang på någon krog vi ska förbereda! kul! efter det mötte jag upp nicklas som fick bära mej på hans axlar för jag hade så grymt ont i fötterna haha. stack upp till hans kompis som bodde i närheten. käka lite pizza och sen stack vi vidare hem till mej.
nu ska jag snart till mitt vanliga jobb igen (Y)
hasta la vista!



ni får en enkel bild på glöggflaskorna som förövrigt är min favorit när det gäller glögg. brukar inte gilla det annars men bergakungens är god! stick dit på jul på liseberg och smaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar