torsdag 24 november 2011

små korta notiser över nya twilight filmen!?..


gårdagen kan jag passa på att berätta om. eller aa.. jobbade till 8 och sen stack jag till stan och träffa katie, frida, mazi, johan, elli och hennes kompisar för att se den nya twilight, breaking dawn filmen på bio. och ska jag vara helt ärlig så var den nya filmen lite av en psyko-film. (jag är varken för eller emot filmerna vill jag påpeka (vampire sucks filmen är däremot sjukt jävla rolig)) men ialla fall. under flera tillfällen av filmens korta handling så kände jag att "åh fan är det nu jag ska blunda, det här kommer jag ju fan drömma sjuka drömmar av"! inte det att den var läskig med massa mördare och sån skit utan mer filmningen tillsammans med ljudet typ! se den så kanske ni förstår mina knäppa tolkningar! första scenen i hela filmen är dessutom för jacob tar av sej tröjan? jag menar.. det hann inte ens gå ca 2 min!? haha och edward ser enligt mej jätte läskig ut :O
såpp, over&out dröm sött och allt det där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar