söndag 20 november 2011

status: trött, blind och döende

Bild på födelsedagsbarnet och jowiie!

kom på att jag inte sett solen idag. gick upp vid 2 och käka. sen låg jag i mörker och kolla film. gick tillbaka upp till rummet och väckte nicklas lite efter 4. han stack till jobbet och sedan dess har jag legat i sängen och inte gjort ett piss. käkat nötter och glott upp i taket typ. exiting!

gårdagen blev rätt ball ialla fall. en kille som flippa på mej för att någon putta in mej i honom. jävla kioskMongo som padde fått in i skallen på mej ;) men sånt blir jag fan lack på när idioter flippar över när man inte gjort något med mening! gör mej en tjänst och släng er i väggen!
nu ska jag nog glo lite mer på min fina vägg. se om jag hittar någon vandrande pinne kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar