onsdag 30 november 2011

Walking penguin!!

Hejsan hoppsan alla välbevarade där ute! själv känner jag mej som en felmonterad robot eller något liknande.. en gående pingvin kanske. liemannen har dödsförklarat mina ben efter gårdagens träning. kan iiiiinte gå! värst är när man ska ta ett fin besök på baja majan! my goodness!



denna dag har bestått utav ett tandläkarbesök i alingsås. blev av med en av typ 300 skrot greker i käften! vidare till göteborg för att möte inför kommande jobb på gbg priset för hållbar utveckling. vet inte vad jag har för uppgift än men verkar ball ialla fall. Kofi Annan är en av många som kommer dit. alla var as exalterade över att han skulle komma dit så jag kände mej änna lite bakom flötet när jag inte riktigt visste vem han var så jag satt och häll med i stället! "ååh fan ska han komma... coolt!"
hehe

nu har nickepicke tvingat med mej på boxningen.. så ska ut nu hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar