söndag 4 december 2011

Buddhas back!

Min lillebror hade tydligen tagit med sej min tavla jag gjorde till en uppgift i skolan för att visa klassen. de snackade om Buddha eller vad det var så han ville visa upp den. tydligen var det ingen av småskitarna som trodde jag hade gjort den och flera frågade om de fick köpa den haha. visst de går i 3an och har inte mer vett i skallen än en säck potatis men det fick mej ändå att le som en gris som just rymt från slaktaren!


uppgiften var ialla fall att vi skulle göra en tavla i en viss teknik och göra så att den blev personlig och skulle handla lite om oss själva eller vad fan det nu var. jag är nöjd ialla fall. tycker han är fin. sen skulle jag kunna skriva hela dagen och berätta varför den ser ut som den gör och varför jag satte dit alla detaljer och skit men det pallar nog varken ni eller jag. så se och tro vad ni vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar