onsdag 14 december 2011

göteborgs priset/ miljö semminariet


Kom nyss hem och ska slänga mej på sängen strax. en både stressig men ändå jävligt lugn dag idag. ibland fanns det massor att göra och ibland ingenting. kul var det ialla fall och jag fick några ord med sue edwards och en hälsning på kofi annan som för övrigt var väldigt kort, de 2 pris tagarna ialla fall. känner mej så fräck! men de som ska få mest creds på hela arrangemanget är fan den utländska kören. kommer inte i håg vart de kom ifrån men de var fan grymma! disco så fort de öppnade käften typ ;)

gjorde däremot bort mej när jag stod och skulle hälsa alla välkomna då någon snubbe kommer fram och frågar om miljöministern hade kommit. "fan jag hade inte ens känt igen miljöministern om han kommit" tänkte jag och frågade lite försiktigt "jaha han kommer också in i denna ingången?". vilket jag inte skulle ha sagt "HON" röt han till då och jag kände mej dum som en jävla kokosnöt men fan, man kan ju inte hålla koll på alla eller? (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar