söndag 4 december 2011

janni & CO ute på nya äventyr!

2 grymt snygga bilder från chez!


Hemma efter gårdagens äventyr! började ganska segt men slutade jävligt roligt haha!
deg dag hemma. överdrivet lång, äntligen var ordet när första ölen knäcktes hemma hos jenny där festen just börjat! efter mycket om och men så bestämde jag mej för att hänge med padde in till stan på chez. fick med oss en massa andra och drog dit där jowiie och hennes jobbarkompis redan var. träffade LB och hans kompisar också. när klockan började närma sej 3 och vi i vanliga fall brukar ta sista tåget hem så kände jag att faan nääe jag vill att det blir som förr. missar tåget och bara gud vet vart man hamnar. typ... haha. älskar sådana händelser. det slutar ialla fall med en jävligt lång natt där jag och randy försökte få hem jowiie till honom. lite paybacktime för min del när alla andra har fått hjälpa mej i mina spyiga-moment! efter mycket om och men och bärande får vi dit henne. vet inte riktigt när jag somnade men sist jag kollade på klockan var den la runt 7. randys feta katt joina mej i sängen någon gång efter det. soft.

idag drog vi oss hem och i floda stannade vi och käka på ancona! gudomligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar