torsdag 8 december 2011

vad är det för dag idag då? får fan ta och öva på det där

Tjaaaaaa! en sliten, gör trött janni är vad som sitter framför denna nästan fyrkantiga dator och skriver just nu! hade muntligt "prov" på arr-utbildningen idag. sista mötet för övrigt. känns både trist och skönt. meeen tillbaks till provet och min trötthet. drack min sista kopp oboy (kommer sakna det, drack alltid typ 5 koppar varje gång), fick as ont i hövvet och kände att jag inte kunde koncentrera mej på någon av frågorna. ville bara hem och sova. vet inte men sovit as kasst de sista dagarna.

fick sedan en nära döden upplevelse när jag sprang under bommarna för att hinna med mitt eget tåg och sen ser det andra tåget komma. tänkte inte utan bara kräla mej under typ. dumt gjort. låter lite löjligt kanske men mådde as dåligt över det hela hemresan haha! jävla fan! promise god!.. will never do it again!! A-men!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar