måndag 12 december 2011

Tjaaaaaaa fan!

just det ja! jag hade ju en blogg!... hehe
nääe men fan. i fredags åkte jag hem till katie efter jobbet. där blev det tjejkväll med både mat och julklappslek! mysig kväll! :D åkte hem till nicklas och sov. lördagen och söndagen spenderades med släkten på Marstrand.(båtellet) vi ses ju inte vid jul detta året så blev en lite tidigare mini jul typ. farmor och farfar hade dessutom 50 års giftemål den dagen.
det blev både bad i poolen, bastu och ett dopp i havet för de som pallade. buffé. (med typ bara sill och lax i mängder) men potatisen och äggen satt fint för min del! fick lite julklappar senare på kvällen och sen blev det godnatt runt lite efter midnatt.

Här bodde vi..


upp vid 9 och käka frulle. jag var aaas trött och planerade lite för mej själv att jag skulle sova hela vägen hem men istället blev det att jag och bröderna fick ta ena bilen och jag fick sitta och köra hem. thank u god for dextrosol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar