tisdag 6 december 2011

Dagarna går visst inte så fort som man tror ibland!?


Vaknade upp vid 12 i dag och var helt bombsäker på att det var onsdag! gick runt och slöa som en jävla gris och diskade lite och så sen var det ju tänkt att jag skulle träffa padde så jag smsa henne och hon bara "men va det var ju i morgon vi skulle ses?" "HAAAAA? FAN DET ÄR JU TISDAG IDAG!!" haha dum som jag är så snabbt ner och käka och sen snabbt iväg till tåget för att åka till jobbet! haha fy fan! tur att jag började 4 idag! hann precis! jobbade kväll så nu snart ska jag gå och lägga mej. (efter karatefylla) och sen hoppas jag på att det är onsdag i morgon ialla fall (a)

Ps. drog fram min vinterjacka! fan va skön den är! ser rätt fet ut men fan den är snygg ändå! ;D (bild från förra jul)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar