lördag 14 januari 2012

Fredag den 13!


Janni kickar in till stan för att hämta ut sitt pass som var utlovat till idag! tar en nummerlapp av varje. för säkerhets skull. så blir det min tur efter ett tag. "ditt pass har inte kommit än!" "va fan sa du? jag åker på söndag jag måste ha det idag!"
så tydligen visade det sej att de fått förseningar på en del pass och jag var tvungen att åka hem och hämta min flygbiljett för att sedan åka tillbaka och visa upp det så kunde jag få ett "tillfälligt pass" gratis. Gaaaaaah! allt ska alltid krångla!.. nicklas var snällast i världen och fixade biljetten och kom in till stan och lämnade det. jag fick ställa mej i kö igen och som tur var hade jag kvar en av de gamla numerlapparna som gjorde att jag behövde vänta 15 nr istället för 100 nr som de som kom efter mej behövde vänta på haha! (för en gång skull gör du en smart grej janni)
aja, efter ett jävla bra tag fick jag mitt rosa? as fula pass. ser as lame ut med Legolas frisyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar