måndag 2 januari 2012

Nyår vs dagen efter


Tror änna jag såg en glimt av jesus bruna sandaler i går va. jag mådde SÅÅÅÅÅÅ dåligt!! gick upp vid 2 med nicklas. käka frulle och efter någon timma stack vi hem till nicklas för att jag skulle kunna få sova i fred hela dan haha!

Nyår blev ialla fall riktigt ball!

Stack och åt hos frida som sagt med lite gött folk och jävlig go mat! vid halv 9 skulle vi sticka iväg och av ren slump träffade jag joss och allt hennes folk som skulle vidare till samma ställe som mej så hängde på dom. kom fram och träffade riktigt ball folk hemma hos my. lite senare kom alla mina brudar från floda. vid typ 1 halv 2 blev folk dock inte riktigt lika välkommna där längre så jag och padde bestämde oss för att åka hem till johan där frida och dom var. vet inte riktigt hur eller när vi kom fram men anton var snäll och mötte oss. väl framme fann vi många goa och glaa som kexchoklada.

nicklas kom från jobbet vid typ 4 någon gång och hämtade oss och jag var la hemma halv 6 där jag hitta en hel drös med ungar som bror min tatt hem haha. göttgött. Hade en riktigt rolig nyår ialla fall! :) mer bilder kommer väl..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar