måndag 9 januari 2012

vaccin nr 2. en kvar..

blev en jävligt stressig morgon då jag bestämde mej för att ta vaccinationen efter jobbet i stället. käkade frulle hemma hos nicklas så var tvungen att sticka hem och föra över pengar, fixa tågkort som jag sedan tappade och grannen ringer och säger att hon hittat det och att jag måste sticka till henne och hämta det. fattar inte varför hon bara inte la det i brevlådan. vill de ha hittelön eller vadå!?
aja. stack och jobba en och sen skulle jag då till vårdcentralen i lerum. men tro det eller ej. snön kom och tåget stanna. VAD ÄR PROBLEMET? hann i alla fall dit 40 min innan de stängde. janni flummar te det med alla jävla nummerlappar men sen stack den förvånansvärt trevliga tanten in sprutan i armen. janni överlevde och sen stack jag och padde hem till hennes nya lya. käka lyxmiddag och tjöta en massa skit! trevligt! ;D

Ps. trodde aldrig jag skulle sätta tänderna i något som kallades för gojabönor men släng dej i väggen för det var fan gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar