torsdag 5 januari 2012

små löjliga gester kan ses som mirakel haha

blev att jag stack och fixade pass i morse i stället. gick upp kvart över 6 för att kunna stå utanför polisen och hänga på låset för att komma in först och hinna till jobbet sen haha! kom typ en halv timma innan det öppna och då var det en kille innan mej. när det väl öppnade hade jag ca 40 pers bakom mej. DET VAR KRIG!! försten till nummerlapps automaten sen var det frid och fröjd för alla utom janni. jag är tydligen pank och de kunde inte ta emot både kontanter och kort så där stod jag och ville bara dö lite halvt i panik. tror han som skulle hjälpa mej märkte att jag var lite halvt desperat att bli klar snabbt så han var världens snällaste och sa att om jag hann springa och ta ut pengar inom 20 min så kunde jag gå direkt till honom och slippa ta en ny kölapp. så janni sprang som vinden till centralen igen, det regna och blåste (få det se dramatiskt ut).. sprang tillbaka.. kom dit genom svettig och röd och min mascara som jag så omsorgsfullt tatt på var ut smetad och håret helt för jävligt!! haha men jag orkar faktiskt inte bry mej för det blev gjort ialla fall! ;)

stack till jobbet och han gå en runda inne i allum innan. hitta en tröja och ett linne men har ca 60 spänn att leva på resten av månaden så blev inget med det.. :(

bjuder på 2 bilder från när jag skulle fotas inför mitt första id.. gick väl sådär inne i fotoautomaten haha.. padde har väl den värsta bilden så den får ni inte se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar