lördag 7 januari 2012

West side story

Knepet för att få låna mammas kläder.. muta med att hon ska vara glad att vi nääästan har samma storlek haha ;)

Stack till stan med mamma idag. kommer inte ens ihåg senast vi stack iväg själva haha. men det var trevligt ialla fall. skulle kolla efter presenter till storebror som fyller år snart men som vanligt hittar man bara grejer till sej själv. och pank som jag är slog jag ändå te på rean! ett par brallor för 200 spänn! inte jätte snygga men de var billiga och jag behöver ett par nya ljusa. ska änna fixa te dem lite.

jaja. sen stack jag till jensens biffhouse eller vad det nu kan heta. träffade tjejkusinerna och farmor med syster. käkade och gick på musikal. (som min chef sa.. "jasså jag trodde inte du var en sån där musikaltjej") och nej det är jag inte men ibland får man ställa upp för laget vill säga ;) West side story tror jag den hette. helt okej. lite för långa "slagsmåls" sener. blev lite tjötigt på något sett.

blablabla nu är jag hemma och snart kommer nickepicke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar