lördag 7 april 2012

Dagens planer:

Städa
leta ägg
äta mej fet på godisägg
gömma mej för alla grannungar som klätt ut sej och vill åt mina gosaker.
duscha
maxa musiken
äta lite mer
bygga en borg runt köksbordet ifall att grannungarna skulle attackera mej
käka middag med brudarna som kommer hit
förkrök
ut med 3 vännerna och jenny. är visserligen fler vänner men kändes mer fräckt att säga så. kan hända att jag hamnar ute på kalvsund också men får se vart kvällen leder. just nu är det bara jag och mitt godisägg som spelar roll :D


Tack jesus för att du dog. och uppstod. och allt vad det nu ledde till. utan dej hade jag inte suttit och vräkt i mej en massa skit som är så gott så man nästan skulle kunna följa dej in mot ljuset. undrar om de har godis i nangijala.



GLA PÅSK FÖR FAN!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar