torsdag 19 april 2012

lärorik dag

Att gå i 3klass igen var väl en blandning av både bra och dåligt.
1. länge sedan jag lärde mej så mycket på samma dag. fick för första gången i mitt liv en pedagogisk förklaring på det där med vokaler och konsonanter.
2. en väldigt massa lärare som kommer ihåg mej efter 10 år. (HUR MÅNGA ELEVER HAR DE INTE HAFT UNDER DE ÅREN EGENTLIGEN) (eller var det bara jag som var stökig?)
3. fick veta att jag alltid kommer vara en legend hos gympa läraren.. "du var så himla duktig i gymnastik, dej glömmer jag aldrig blablabla" hehe jahaja tacktack
4. blev utfrågad av tjejerna i klassen.. kändes rättare sagt som ett förhör. hur många skor har du hemma? hur många byxor har du hemma? vilken storlek på fötterna? vem är snyggaste sångaren? gillar du killar med runt ansikte? har du hål i örat? tycker du det är fint med så stort hål? varför har du tandställning? har du fula tänder egentligen? varför har du en så liten telefon? tycker du det är onödigt med iphone?...
ja ni fattar nog. miljoner frågor i miljoner kategorier.
men har hur som helst rätt kul ialla fall och kan garanterat säga att jag är en stolt stora syrra!

stack och fikade med fina brudar sen. väldigt trevligt! :) blev besviken på min muffins bara he-he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar