onsdag 11 april 2012

tandmonster vs tanter med farliga handväskor

Janni vad har du passat på att göra din lediga dag?
stack till tandläkaren i alingsås i morse. i sympati för mej själv ang lidandet stack jag till frölunda torg och köpte upp varenda krona jag hade. en bikini och en tröja som jag kände att jag behövde. mer än så var min plånbok inte villig att ge mej..
stack hem och träffade paddesnopp. kolla DH.
jo jag fick skäll av en tanta på bussen till frölunda också. hon tyckte jag var en sådan där "dagens ungdomar" idiot som satt med fötterna på sätet. (det var inget säte vill jag lova, en plast vägg skulle jag mer ha kallat det. och det förstår ni kostar pengar för samhället. nej fy dumma mej. nu ska jag gå och banka väggen i huvudet.. eller huvudet i väggen. hehe

2 bilder på mej och padde snopp. kynde dock inte bestämma vilken av bilderna så det fick helt enkelt bli båda :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar