tisdag 3 april 2012

en av 1000 varianter på vad som menas med ung och dum

Var ju som sagt på middag med jobbet i går. började på el corazon vid avenyn, riktigt gott käk. slutade sedan på babar där det blev en del dricka. tack chefen (a) lufthockey och tjöt. jag och fredrik skulle ta sista tåget hem var det tänkt men jag heter ju som sagt janni och gör väl inte mycket rätt i mitt liv. missar tåget och ringer runt som en dåre för att hitta någonstans att sova. ingen svarar.. ganska förståeligt för det var ju en måndag.. men ändå. till sist svarar hampus och är jätte snäll och låter mej få tak under huvudet haha. as snällt! trevlig kväll som fan för övrigt.



morgonen där emot var inte lika trevlig. vaknar upp vid 8, ska dra till kungsbacka på ett jävla jobb jag av någon anledning tackade ja till. ingen aning om vart jag ska. hur jag kommer dit, vad jag ska göra. (visste att jag skulle packa varor, hade ett nr och skulle ringa när jag vaknat) (det var all info jag fick haha) ringer när jag är i stan ialla fall.. "ah fan tjaa.. det är en kille som heter pelle, blå saab, han hämtar er. du en blond tjej och en kille.."
okej! jag visste alltså att jag skulle ta mej till hede innan Kungsbacka, jag skulle leta upp en blond tjej, en kille, och en blå saab med namnet pelle! "yes fan nu kör vi!!" bakis, lite fel kläder för att stå och packa varor. STINKER rök, luktar fylla och ser ut som ett svin. TAGGA JOOOBB!!
gick av tåget och ser mej omkring.. "okej janni, 1..2..3, det är 5 blonda tjejer här, en del killar och ingen blå saab. eeeh!?" gick till parkeringen för att kanske uppnå ett lite bättre resultat av mitt letande och då hör jag en blondin säga någonting om en pelle. det gjorde nästan hela min dag. gött fan tja typ. pelle kommer och så åker vi till ett fett jävla lager där jag utan tvekan hade åkt till om världen skulle blivit attackerad av zombies. mat ÖVERALLT! men allt såg lika dant ut. en jävla labyrint. gick vilse fan minst 5 ggr.

lunchen då janni!? berätta om lunchen!
ja vi gick till en pizzeria och janni beställde en kycklingrulle. fick en bild i huvudet av en liten söt och go rulle man kunde hålla i händerna. men fan va fel jag hade. in kommer en stor,.. alltså en stor fet jävla MEGA rulle!! jag överdriver inte när jag säger att den var 60cm diameter. fan en meter diameter! den var ju för fan större än en pizza som de andra beställde in. en fet pizzabotten i hoprullad som en rulle. sjukt. och nej jag åt inte hela. var ju för fan en familje kyckling rulle!!

VAd har du gjort på jobbet då janni??
jo fan jag har som sagt plockat varor i en liten påse som kommer delas ut på centralen i gbg på torsdag. kom dit men det kommer inte vara värt det ;)

ett gummiband representerar 100 recept. och ett recept ligger i varje påse tillsammans med 4 andra grejer. så enligt mina beräkningar (och ja jag är cool när jag säger så) så har jag (och en till tjej) gjort 2300 påsar. wiiii. KOMMER LÄTT TA MED DET PÅ MITT CV.. eh?




förövrigt drog jag till padde lite innan 9. är ju som sagt tisdag. glodde dh ;)
ska dö lite i min säng nu hade jag tänkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar