fredag 6 april 2012

suck


eftersom att jag är den enda mobbade i familjen och jobbar på röda dagar får jag huset för mej själv i 2 dagar. (trodde jag) de andra stack till jönköping och farsan balloo hade planar på en tur till stockholm, fan va gött tänkte jag. då kan jag ju städa huset med dunder hög musik och ta mej friheten att leva jävligt gött. (det är inte så att jag tycker det är kul att städa men kommer några kompisar på middag i morgon så man vill ju inte framstå som ett svin även om man är det)
kom till sak janni
jo. men då visar det sej att farsan balloos resa blev inställd och han inte tänker bege sej. och där sprack mina dansande städplaner. fan. varför ska det alltid sluta så dåligt när man för en gångs skull är så städtaggad..



finns det någon form av pris man kan bli utdelad när det gäller att dra ut på en liten kort och löjlig händelse till en lång och uttråkad historia? he-he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar