måndag 17 september 2012

ÄNTLIGEN MÅNDAG

som rubriken lyder. ja. klockan är 4 och jag käka frulle nyss. är piggare än vad jag var igår då jag fortfarande sov vid den här tiden haha.
Igår blev vi klara i tid. (kl 3) och jag är så jävla stolt över oss. de andra nätterna har vi blivit klara halv 4. Det har nästan blivit som en lite tävling mot klockan.. vem hinner först? vi som städar restaurangen eller klockan som paserar 3.
Jag har lärt mej as mycket nytt också. kan rengöra fritöserna, byta olja, rengöra rostarna, lägga in personalmat + waste, rengöra och diska hela köket + golv. känns gött som fan. nu är det bara att stänga grillarna jag inte kan men det kommer.

och som jag nämnt tidigare så har jag blivit lite av en gubbstrutts!.. den här helgen har jag tillbringat 44 timmar på jobbet, 44 timmar i min säng och resterande på timmar i bilen haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar