tisdag 25 september 2012

From Mitchell and Ness

Sjuuukt lycklig är vad jag är just nu! :D
Min tröja har kommit från inte mindre än hela vägen från LA haha. den var slut i sverige så jag tänkte att va fan jag ska ha den!! lite för stor ändå men det gör inget. jag är kär ändå :D och se.. jag fick till och med 2 tröjor i en. KANON!! morgonfrilla_hej!

Igår var jag väl mindre lycklig. jag gjorde fel ebro-värde på fritöserna på stängningen vilket slutade i att vi fick byta varenda olja kl 2 på natten. och hela kvällen var för övrigt lite halv panik så vi han ju inte stänga till kl 3 iallafall. sen var min skjuts sen som plåster på såret så en jobbarkompis var snäll och körde hem mej.
gick och la mej vid 5 och vaknade vid halv 8 för att käka frulle med lillebror. sen upp och sova som en stock till klockan var 2 då jag vaknade av att smalbenet gick i lås.. kommer inte ihåg vad det heter när det händer men det gjorde ont som fan helvete så satte mej halvupp i sängen och skrek som en plågad jävla ko!! lite halvbesviken av att inte kungen hörde mej.. skaffa hörapparat. du borde hört mej!! aja. nu haltar jag som som en full myra istället. men det går väl över snart haha.

ska snart sticka till jobbet igen.. ska bara njuta lite av mitt nya fina linne igen! ;D



Vet inte hur länge jag har velat ha ett basket linne! Tror fan det var när jag låg på stranden i Kroatien och jag blev helt till mej när en brud kommer i ett as fett linne!! och hur gammal var jag då? haha 10 kanske! men har fan aldrig hittat något hyfsat billigt och snyggt. but noooow :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar