lördag 1 september 2012

Janni gör framsteg haha

SEeeeeeee !!!
Det kom visst en dag då janni fick lära sej kassan! :D
Förutom ett gäng blatteungar som jag helst hade slagit in pannbenet på så det det väl ganska bra tycker jag (a)




(en ungjävel as garva åt mitt namn.. JAANI hahaha.. Helvete gå hem och lär dej grammatik ditt pundhövve!!.. DET ÄR 2 N SER DU VÄLL!!.. Det var vad jag tänkte.. men han fick bara skåda mitt största fake smile jag kunde åstadkomma.. pissunge..


Måste bara säga att jag kände mej som stålmannen på jobbet idag! Jag var GRYM i köket!! hoppades nästan på att chefen skulle sitta och glo på mej i övervakningskamerorna hahaha! Stressigt som RÖV och jag var cool som alla superhjältar tillsammans! men ja.. det känns nu när jag kom hem.. ska nog lägga mej och dö på sängen tror jag.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar