torsdag 13 september 2012

Punch Drunk Love

Hej världen!
Tänkte bara meddela att jag går lite halvt in i rollen som grottman. (ett ord som för övrigt inte finns med i lexikon)
Men jo ja.. jag börjar från och med idag min stängningslång helg och kommer jobba från 17.00 till 03.00-04.00 någon gång.. vilket innebär att mitt sociala liv kommer gå under och jag kommer bli senil och prata med mej själv (janni det gör du redan!), jag kommer bli puckelryggad, få äckliga naglar, odla skägg och få värre tovor i mitt hår än någonsin.. jag kommer säkerligen börja använda ett skynke som klädesplagg med tanke på att jag ändå inte kommer träffa någon annan..

Suger. jag vill ha helg och kunna dricka bärs som alla andra.
Men ja.. nu vet ni vad jag kommer syssla med i för många dagar.. hoppas ni andra får en ball helg iallafall.

Over&out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar