söndag 30 september 2012

Tjaaaaa!

sjukt rolig helg måste jag säga!
Som har betytt i princip bara jobb och fest haha
Fredagen tillbringades i majorna och på chez med jenny katie och emma.
lördagen jobbade jag frukost. började kvart i 7. kommer dit och varken jag eller min jobbarkompis hade restaurang nyckeln haha. dog lite. aja. hem fort och byta om och sen hem till katie. stack till pc och träffade en massa gamla polare och förkrökade. vidare till biljardpalatset och slutligen hamnade vi på excet. jag missar tåget hem. kommer tillbaka och slutar med att jag och katie kommer hem till henne vid halv 7 haha. nu sitter jag hemma och ska snart till jobbet igen, stängning idag och jag bär hela ansvaret. kommer tappa bort nycklarna. lovar. kommer bli kaos!

Lycka till janni!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar