tisdag 9 oktober 2012

Amstedam baby.. Ohyes!

Jag kände på riktigt att va fan.. Alla helger består av typ fest i Göteborg. Vad kan man göra för att få lite variation?.. Visst jag har jävligt ball när jag är ute och jag har absolut inte tröttnat på det men själva grejen typ. Jag vill vara med om allt! Så varför inte åka iväg och uppleva något nytt? Så jag och min kära vän Katie fick helt enkelt snilleblixten att nääe men va fan vi drar någonstans då! Jaha vart då?
Nääe men kanske london, prag, Barcelona, tyskland, danmark eller kanske hamsterdam.. haha så vi kollade lite och jaha.. aa men nu ska vi visst till Amsterdam! :D sjukt taggad faktiskt! Kolla hiniken museum.. glutta in lite i anne franks gamla köksfönster, festa, shoppa, leka japaner med feta kameror som ser världen för första gången.. ja allt som en knäpp turist gör? ;D

GÖTT MOS FAN!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar