onsdag 31 oktober 2012

Tjenis penis!

jag tänkte att jag skulle sammanfatta några dagar här i min kära blogg men så kom jag fram till att jag inte minns vad jag ens har gjort de senaste dagarna haha?

aja. igår kommer jag ihåg iallafall..
Igår var jag på min första utbildning inför hela den där arbetsledargrejen. vi var tvungna att göra ett prov minst 2 veckor innan också och tänka sej att det klarade jag också. själva utbildningen var najs som fan. fick lära oss göra balongvalv haha.. (bästa under hela dagen) nääe men hela grejen "hostitality" gick ut på att man ska få gästen att känna sej speciell.. svårt att dra hela kursens innebörd över en mening men det får duga. nu känner jag jag mej lite lätt galen över att folk aldrig ler. stor på tåget och blev nästan arg på hur dystra alla ser ut. zombies hela bunten. gå och dö då sverige. nääe. lite väl dramatisk. men ändå hehe



Efter kursen som höll till ute i frölunda så stack jag och en jobbarkopis till frölunda torg.. new yorker. Dagens mest efterlängtade! hittade ett par skor. snälla gud må denna butik öppna i nordstan eller partille!
Sen bar det av in till stan för att träffa katie en stund. stack hem och sen blev det in till stan igen för att gå på bio! Taken 2 stod på menyn. menyn? första är ju klart mycket bättre men den var helt ok. pappan är ju rätt cool så.. ;D 


inte dessa skor jag köpte men dom var balla ändå. sämst att gå med på vintern däremot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar