tisdag 9 oktober 2012

Lördag!

Jag har på riktigt noll koll på dagarna. Det första jag frågar folk på jobbet varje morgon är
"vilken dag är det idag?"

aja. Lördags firades ju i helgen iallafall. Fira Johanna som fyler 20 bast! :) började med en sväng in till stan med katie. drog sedan hem till johanna där det blev tårta och förkrök. in till stan och bowla med jävligt gött folk! och sedan bar det av till hendriksberg. Vet inte vad klockan var men det blev tydligen väldigt onyktert så folk drog hem och däcka haha.. jag och katie drog vidare till excet. Slapp åter igen kön.. wooho ;D

men sen då när jag skulle ta tåget då så pratar jag i telefon med någon jag glömt av vem.. och så kommer den brutalt balla kiden på bilden och bara slänger sej på knä framför mej och börjar dra ut den jävla brandsläckaren under mitt säte.. jag blev så jävla paff så jag frågar "Fan letar du efter någonting eller?" Så svarar han att ja jag letar efter brandsläckaren så jag kan släcka dej. han lät as arg haha. sjuk snubbe. vad fan finns det för folk i världen egentligen? och snälla? vad fan har han på sej hahaa. dog lite där. Jävligt ball kväll iallafall! :D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar