lördag 27 oktober 2012

Heeey dude!

jamen just det det var ju tydligen helg igen ja..
På riktigt jag har helt tappat tidsuppfattningen sen jag började heltid haha! Min lördag var i torsdags då det blev gött käk, vin och lite bärs i fräcka Alingsås :) var ledig i fredags också vilket kanske var i går? Då blev det fika i stan med goda gamla vänner från skolan. Sandra Frida, Katie och Alexandra med bebis i magen för att vara exakt. Sjukt trevligt att få se dessa brudar igen ;D
Och eloge till alex som tar sej in till stan höggravid.. och eloge till mej som kunde komma på så många frågor om en graviditet.. spännande det där.. även om jag själv inte kommer hamna där för ens jag är 50.. haha. nääe men fan. Vill fan se den lille spillivinken när han ploppat ut! :D

Och nu mina damer och herrar.. pgr av min sömnbrist denna veckan med stängning och tidiga möten (redbull har vart min bästa vän) hade jag rätt svårt för att hålla ögonen öppna så jag drack min första kopp kaffe sen jag tvingade i mej en i tyskland 2010. slutsats. Äckligt! Men det hjälpte lite. Placebo. Ohyees I love that word! nääe men fan på riktigt. jag tror sjukt mycket på placebo effekt.. sen visst man blir väl säkert pigg av kaffe men inte på en klunk kanske? ;D


Nu ska jag spendera lördags kvällen med att sova. kommer aldrig hända men jag kan ju låtsas att jag ska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar