torsdag 14 juli 2011

4x4=12

köpte några trollor och hårspray och en adresshållare till resväskan sen var det bra på ullared för min del. träffade min kära fru på kvällen när jag kom hem! PAULINA :D känns som att det var evigheter sedan jag träffa henne sist. så det var naajs som baajs <3 ;D

vaknade i morse och måste drämt något hel mysko för letade i panik fram mobilen och kollade mina sms. hittade inte vad jag letade efter så antog att allt var en dröm. tyvärr haha. janni och farsan balo åkte till tippen och banken. jag satte in mina lite pengar. ska träffa nickepicke snart<3



bild på en utav trollorna (a) mamma höll upp dom för pappa när vi kom hem och lovar att han tänkte "va i helvete, låtsas le men wtf ska min dotter gå runt som en slampa" haha. ser ju lite ut som shorts men det är ju inte riktigt det va ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar